اردیبهشت89


سری غریب در باب محبت

در حیوه الحیوان آورده اند..اگر خواهی که کسی در محبت ودوستی از تو جدایی نکند قلم تراشه ناخن دست وپای را بروز یکشنبه اول ساعت قلم کند و بگوید که شما را پرورش میدهم برای محبت فلان بن فلان و بگذارد آنرا چون بزرگ شود ناخن ها را قطع کرده بسوزاند و خاکستر آنرا به هر که درآب یا شربت بنوشاند از محبت ازو جدا نشود..






عاشق کردن مطلوب

سوره اذا زلزلت را بعدد اسم مطلوب بر چهل دانه فلفل بخواند ودر آتش اندازد..مجرب است.






دخنه مودت

پوست انار شیرین سه درم..پوست درخت صنوبر پنج درم..سیاه دانه پنج دانگ..تخم شوید نیم درم..عرطنیثا یا آذر بو نیم درم..جمله رادر ساعت مشتری دخنه کند.





محبت

اگر سوره قل یا ایها الکافرون را چهل ویکبار بر پاره ای نمک بخواند ودر آتش اندازد محبوب بیقرار گردد.





دخنه مودت واحضار

ریوند نیم دانگ..مقل ارزق نیم درم..غلاف خشخاش سه درم..تخم تره نیم درم..فلفل یکدرم..شکر نیم درم..جمله را در روز قمر یا روز چهارشنبه دخنه کند وبگوید..یا قوم اجیبونی واحضرونی فلان بن فلان را حاضر کنید از مقر ومقام خویش العجل العجل العجل الساعه الساعه الساعه بارک الله فیکم.





حب مشروع

بنویس بر پاره لت ودر آتش انداز تا عجایب مشاهده کنی..حطهلطها للحاهی فلان بن فلان علی حب فلان بن فلان الساعه الساعه الساعه الوحا الوحا الوحا العجل العجل العجل النار النار النار





تسخیر محبوب

هر که هر روز صبح وشام تا مدت هشت روز حمد را بدین طریق بخواند بجهت تسخیر محبوب موثر خواهد بود..بسم الله الرحمن الرحیم سخرلی فلان بن فلان الحمدلله رب العالمین یا رقیب سخرلی قلبه یا قلبها الرحمن الرحیم یاودود سخرلی فلان بن فلان مالک یوم الدین یا رقیب سخرلی قلبه یا قلبها ایاک نعبد وایاک نستعین یا ودود سخرلی فلان بن فلان اهدنا الصراط المستقیم یارقیب سخرلی فلان بن فلان غیر المغضوب علیهم یا رقیب سخرلی فلان بن فلان ولا الضالین امین یا ودود سخرلی فلان بن فلان





باطل السحر

اگر آیه کریمه ..وما محمد الا رسول قد خلت ..الی..قوله وسنجری الشاکرین را از آل عمران بر دامن زنی نویسند آن سحر باطل شود.





باطل السحر

از حضرت علی (ع) نقلست برای دفع سحر این تعویذ را بر پوست آهو بنویسد وبا خود نگه دارد..بسم الله وبالله ماشاء الله بسم الله ولا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم قال موسی ما جئتم به السحر ان الله سیبطله ان الله لا یصلح عمل المفسدین ویحق الله الحق بکلماته ولو کره المجرمون فوقع الحق وبطل ما کانوا یعلمون فغلبوا هنالک وانقلبوا صاغرین





گشایش بخت

صح 8 8 ح ا م ااا ح ح ااا هل

گفته اند اگر کسی را کار وبار او بمراد او نشود این شکلرا نوشته وشسته به آب آن سر وتن بشوید فتحی حاصل آید..

......................................................................................................

توجه: این حروف واعداد  بر روی یک خط صاف قرار دارند.و دو عدد هشت به صورت فارسی نگارش شود.





احضار

از برای احضار در نزد اکابر دین مشهورست که هر کس این سه بیت در یک مجلس صد بار بخواند هر کرا خواهد حاضر شود..لکن باید هر نوبتی این سه بیت را به یک نفس بخواند و یکبار حساب کند..

نسیما جانب بستان گذر کن                 بگو آن نازنین شمشاد ما را

بتشریف قدوم خود  زمانی                    منور کن خراب آباد  ما  را

که جز پابوس تو اسباب شادی               نخواهد خاطر نا شاد ما  را

 





گشایش بخت

برای گشودن بخت ..روزی یکبار سوره طه را به مدت بیست ویک روز بخوانید..





ساعات روز چهار شنبه

چهار شنبه(اذان صبح-عطارد)-(طلوع آفتاب-قمر)-(سه ساعت قبل از اذان ظهر-زحل)-(اذان ظهر -مشتری)-(یک تا دو ساعت بعد از اذان ظهر_مریخ)-(سه تا چهار ساعت بعد از اذان ظهر -شمس)-(دو ساعت قبل از اذان مغرب-زهره)





ساعات روز سه شنبه

سه شنبه(اذان صبح-مریخ)-(طلوع آفتاب-شمس)-(سه ساعت قبل از نماز ظهر-زهره)-(وقت اذان ظهر -عطارد)-(یک تا دو ساعت بعد از نماز ظهر-قمر)-(سه تا چهار ساعت بعد از نماز ظهر-زحل)-(دوساعت قبل از نماز مغرب-مشتری)





ساعات روز دوشنبه

دوشنبه(اذان صبح-قمر)-(طلوع آفتاب-زحل)-(سه ساعت قبل از نماز ظهر_مشتری)-(نماز ظهر_مریخ)-(یک تا دو ساعت بعد از نماز ظهر-شمس)-(سه تا چهار ساعت بعد از نمازظهر-زهره)-(دوساعت قبل از نماز مغرب-عطارد)





ساعات روز یکشنبه

یکشنبه(اول روز یا  وقت اذان صبح-شمس)-(طلوع آفتاب-زهره)-(سه ساعت قبل از اذان ظهر-عطارد)-(وقت نماز ظهر-قمر)-(یک تا دو ساعت بعد از نماز ظهر-زحل)-(سه تا چهار ساعت بعد از نماز ظهر-مشتری)-(دوساعت قبل از اذان مغرب-مریخ)





قلم معجزه گر

هرگاه در وقتیکه قمر در یکی از بروج حمل(فروردین)..اسد(مرداد)..وحوت(اسفند)..این کلمه را با قلم مداد(مرکب) بر قلم دیگر نقش نماید واز آن قلم هر چیز نوشته شود سرعت اجابت اورا بنوعی مشاهده نماید که در تعجب ماند..اینست..اهطمفشذ

..................................................................................................

خودم تجربه کردم





قاعده در تراشیدن قلم

اولا قلمی را اختیار کنند که آنرا مطلقا نتراشیده باشند وحرفی بآن نوشته نشده باشد بلکه سعی نمایند بقدر مقدور که از وجه حلال تحصیل شده باشدو همینطور قلم تراشی که بر قلم گذارده میشود.سه مرتبه صلوات بفرستد و بعد پنجمرتبه نادعلی را تمام کندو اگر بجهت تحبیب بوده باشد قلم را طرف بخود تراشد واگر جهت تغضیب بوده باشد بطرف خارج از خود تراشد وقلم را بر زمین نگذارد تا لوح مزبور تمام شود وموقع قطع قلم بگوید که..یا مستعان اقض حاجتی..و چون تراشیدن قلم تمام شود اولا بر پشت ناخن ابهام یا کف دست آیه قریب مجیب..بنویسد وبعد ازآن بنویسد ودر نوشتن مطلب آنچه قلم بدان تحریر شود نتیجه ظهور یابد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.