خرداد1389


حب

این نقش در باب حب بسیار مجرب وآزموده است اگر مطلوب ازو ناراضی گردیده است یا محبت و التفات به او نمیکند پس به ساعت زهره یا مشتری این نقش معظم بر پاره ای کاغذ بنویسد و تعویذ را بخورات داده بر بازوی راست خویش ببندد..نقش اینست..

۴٣٢   ۴٣٩  ۴٣۴

۴٣٧   ۴٣۵  ۴٣٣

۴٣۶   ۴٣١   ۴٣٨

-------------------------------------------------------------------------------

پ ن :یک مربع سه در سه رسم کنید سعی کنید خونه های مربع اندازه هم باشه وخطوط صاف بشه..بعد این اعداد رو داخل خونه خودش قرار دهید..و بالای مربع عدد ٧٨۶ رو بنویسید..






حب

اگر کسی برکسی عاشق باشد و هرگز با او ملاقات میسر نشود باید که این اسم اعظم..المذل..را بوقت صبح وشام از روز پنجشنبه بعد از نماز یکصد ویکمرتبه اول و آخر صلوات فرستد و مطلوب را در دل چنان تصور کند که گویا روبروی وی ایستاده است و چشم خود را ببندد چون تمام شود ودر خیال بسوی مطلوب کند در مدت یکهفته بی شک باو رجوع کند .






جهت قضای حوائج

از شیخ کلینی (ره) نقلست از جهت قضای حوائج..انگشتان دست راست را به این اسماء عقد کند..یا الله..یارحمن..یارحیم..یاحی..یاقیوم وانگشتان دست چپ را به این اسماء عقد نماید..یا سمیع..یابصیر..یاحلیم..یاودود..یامستعان بعد انگشتان دست راست را به این حروف کاف..ها..یا..عین..صاد بگشاید وانگشتان دست چپ را به این حروف بگشاید حا..میم..عین..سین..قاف..بگشاید سپس هر حاجتی که دارد عنوان کند که بی شک روا شود.





امداد غیبی

اگر کسی درد دل یا مهمی داشته باشد و خواهد هر چه سئوال کند در خواب به او بگویند..باید..ذکر..یا مالینوس..را در وقت خواب با وضو هفتاد بار تکرار کند..بعد بخواب رود..آنچه  که در خواب سئوال کند به او بگویند.

--------------------------------------------------------------------------

 نقل از کتاب سرالاسرار شیخ شهاب الدین سهروردی(علیه الرحمه)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.